فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : الکس

تا به حال به این فکر کرده اید که چطور میشه از طریق اینترنت هم کسب درآمد کنید؟ تا به حال خواسته اید شما هم یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید تا محصولات خودتان را ۲۴ ساعته در معرض دید مشتری بگذارید؟

هدف اصلی بسياری از شرکت ها از حضور در اينترنت، کسب درآمد از طريق فروش محصولات، بدست گرفتن بازار آنلاين و ارائه خدمات بهتر به مشتريان و در نتيجه فروش بيشتر محصولات خود می باشد به اين صورت كه با استفاده از اين روش، خريدار علاوه بر صرفه جويي در وقت و هزينه ( خصوصا” هزينه هاي اياب و ذهاب )، با آرامش كامل، كالاهای مورد نظر خود را انتخاب و خريداری نموده و بدون هيچ مشكلی آنها را درب منزل و یا محل کار تحويل می گيرد.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه آنلاین (فروشگاه اینترنتی) یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می‌کند. خریداران پس از ورود به سایت فروشگاه،کالاهای مورد نظر خود را سفارش می‌دهند. پس از تکمیل سفارش، هزینه‌ی آن به چند شیوه قابل پرداخت است: با کارت‌های بانکی،شیوه پرداخت نقدی به مأمور پست در زمان تحویل کالا، و یا واریز به حساب. پس از مشاهده و تأیید سفارش توسط مسئول فروشگاه، مأمور پست کالا را در محل فروشنده تحویل می‌گیرد و به دست خریدار می‌رساند.
اداره‌ فروشگاه اینترنتی توسط نرم‌افزارهای ویژه‌ای صورت می‌گیرد که اضافه کردن کالا، ایجاد سبد خرید، اتصال به سیستم بانکی، اتصال به سیستم پست، پیگیری سفارش توسط خریدار، مشاهده و ارسال سفارش‌ها توسط فروشنده، و تهیه‌ی گزارش‌های مختلف از فروش، از امکانات این نرم‌افزار است.

توجه داشته باشيد که شايد هنوز فرهنگ خريد به صورت کاملا آنلاين بدون حتی يک تماس هنوز در ايران کاملا جا نیفتاده است اما داشتن فروشگاه اینترنتی سبب آشنائی هزاران نفر با محصولات شما خواهد گرديد که هر کدام از آنها می توانند به صورت سنتی و يا تماس مستقيم با تلفن از شما خريد نمايند.
 

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

-عدم محدودیت جغرافیایی: در حالی که یک فروشگاه سنتی به منطقه‌ی بسیار محدودی خدمات می‌دهد، خرید و ارسال سفارش از یک فروشگاه آنلاین به دورترین نقاط کشور و (در صورت فروش با کارت‌های اعتباری بین‌المللی) به تمام نقاط دنیا امکان‌پذیر است.

-فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است. فروشگاه شما در ۳۶۵ روز سال و ۲۴ ساعت شبانه‌روز باز است حتی زمانی که در خواب هستید، کسب و کار شما ادامه دارد.

– کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره .

– ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتریان: با ارائه‌ی اطلاعات کامل هر کالا در سایت، مشتریان خود را راضی نگاه خواهید داشت. در حالی که ارائه‌ این اطلاعات به هر مشتری در یک فروشگاه سنتی معمولاً امکان‌پذیر نیست.

-میزان فروش، موجودی انبار، مشخصات خریداران، میزان استقبال از هر کالا، و تمام اطلاعات دیگر فروشگاه در هر لحظه قابل مشاهده و گزارش‌گیری است.

-سایت فروشگاه شما همزمان یک کاتالوگ کامل و به روز از محصولات شما است.

-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما.

حالا اگر می خواهید درآمد خود را خیلی راحت چندین برابر کنید کافیست با متخصصان تیم فروشگاه اینترنتی پاورکالا تماس بگیرید تا هم از مشاوره رایگان بهره مند شوید هم با کمک ما به هدفتون برسید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 12 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: